Marina

Nit de papallones

Passejades guiades | Itineraris guiats | Educació ambiental

09/07/2016

20.00 h

Acceso: gratuito

Público al que va dirigida la actividad: General

Badalona

Badalona

Lugar de encuentro: A concretar al fer la reserva

Organizadores: Aloc Natura i amb la col·laboració del Parc de la Serralada de Marina.

933 956 336

p.smarina@diba.cat 

Descripció:

Farem una passejada nocturna per poder veure les papallones que volen de nit. Ens sorprendrà la quantitat d'espècies d'insectes i altres bestioles que podem trobar que de dia ens passen desapercebudes. Podrem comprovar com de nit la vida resulta apassionant. Posarem trampes de llum per atreure les papallones i aprendrem les tècniques utilitzades pels especialistes. Cal portar llanterna, llibreta i llapis.

Requisitos actividad:

Les activitats són gratuïtes i les places limitades.

Reserves: es faran a partir de deu dies abans de l'activitat per ordre d'inscripció. Es limitarà la participació per persona a un màxim de tres activitats anuals, a menys que quedin places lliures.

Els punts de trobada es concretaran en fer la reserva. Si el temps no permet fer l'activitat en bones condicions, es posposarà a un altre dia a criteri de l'organització.

Requisits: cal dur calçat còmode per caminar, cantimplora amb aigua i, de manera optativa, prismàtics. 

Más información: parcs.diba.cat/web/marina
compartir

Cercador d'activitats




        Suscríbete a nuestros boletines

         

        Recibe nuestros boletines de Parques.
        Suscríbete a la agenda y al Informativo
        haciendo clic en los botones de abajo.

        butlletí gaudim

        Suscríbete a la agenda Suscríbete al InformatIVO

        Sugerencias, opinión y redes sociales

         

        Envíanos tus sugerencias, opina

        y visita nuestras redes sociales

        Sugerencias Opina Redes sociales