- Visites guiades
- Itineraris guiats
- Educació ambiental
Experiència divertida per gaudir de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny, Parc Natural i Reserva de la Biosfera.
17406 Viladrau
- Montseny
Mostrando el intervalo 1 - 12 de 46 resultados.
Experiència divertida per gaudir de les històries i llegendes lligades a l’aigua i a les fonts que hi ha a Viladrau i el Montseny, Parc Natural i Reserva de la Biosfera.
Un matí en plena natura per conèixer la importància que té per la biodiversitat i per la prevenció del foc la presència dels ponis pottoka lliures al Parc del Garraf.
Posa’t les botes de muntanya per seguir una ruta en què comentarem històries d’ibers i romans, de tombes medievals, de la fil·loxera, de pintures prehistòriques...
Descobrirem la històrica riquesa agrícola de la comarca i aprendrem perquè, a Sant Cebrià, dels camps de conreu se’n diuen vinyes.
Itinerari fins les entranyes de la cova Negra, d’uns 25 metres de llargada. Després d’una gatera d’uns 5 metres, gaudirem de la bellesa de les formacions calcàries de la sala principal.
Aquesta activitat està programada pel dia 18 de maig
Són moltes les aplicacions i xarxes socials que permeten identificar i introduir dades. En aquesta activitat, podràs explorar-les i posar-les en pràctica.
Impressionats per la natura és un taller on es treballaran tècniques d'impressió utilitzant els elements que la natura ens ofereix.
Itinerari guiat en què descobrirem l’únic dolmen situat dins el Parc del Garraf, a més de conèixer altres curiositats històriques.
Deixem-nos seduir per l’important patrimoni modernista de la Garriga, pels seus camps d’oliveres retorçades i l’espectacular floració dels secans que l’envolten. Patrimoni, paisatge i gastronomia.
En plena primavera florida, sortirem des del nucli urbà de Vilanova de Sau per vorejar camps i boscos amb la finalitat de trobar espècies vegetals amb utilitat gastronòmica. En acabar, es podran degustar algunes de les plantes i flors observades.
Concert de Jo Jet & Maria Ribot a l'Església Torribera.
Aquesta ruta vol ser un tast a la riera com a espai viscut, ja que acosta els visitants a elements de la cultura popular, en especial de les dones.
Mostrando el intervalo 1 - 12 de 46 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad