Malgrat la forta transformació del territori i els grans canvis socials, resten encara testimonis ben actius de la riquesa agrícola del Vallès. El verd viu de les brotades noves dels cirerers i els ceps conformen un escenari agraït de recórrer.
És una acció comuna a tot Europa per conscienciar dels residus que es llencen i s'aboquen de forma incontrolada i il·legalment als boscos, platges, marges de rius, etc.
Espectacle basat en el llibre Finestra poètica a Essaouira de Noemí Morral. Música, poesia i dibuix. Inclou també un tast de formatges del territori a càrrec de Via Làctia.
Tallers de joguines a càrrec de La Xarranca, jocs gegants per jugar grans i petis, i l’actuació de cloenda de Jaume Barri amb l’espectacle 'Bekú: la volta al món jugant' . A les 12 h ruta teatralitzada inclusiva NatUra.
La vall de Ca l’Arenes és rica en diversitat biològica i ho va ser en l’activitat humana. L’anàlisi en detall del paisatge ens acosta a la descoberta d’antigues activitats que van configurar el paisatge humà i alhora feréstec.
07/05/2017
10.00 h
Vilalba Sasserra – Sot de Can Gener – Can Cosí – Can Rafel – Vilalba Sasserra Vilalba Sasserra
La naturalesa ha estat font d'inspiració de molts músics. Passejarem per les Arenes i el riu Ripoll i ens aturarem en indrets escollits per escoltar la música que ens evoquen. ...
Sora és un territori molt ric en topònims, carregats de contingut històric, cultural i etnogràfic. Amb aquesta caminada guiada per Francesc Navarro Coma, autor del llibre “Toponímia viva de Sora”, visitarem una petita part de l’immens territori de Sora.
Aquesta ruta vol ser un tast a la riera com a espai viscut, acostant els visitants als elements de la cultura popular, especialment els vinculats a les dones i, a través de la figura de la bruixa, al ric patrimoni etnobotànic de la riera.
Durant aquesta passejada farem d’investigadors i observarem insectes en el seu medi natural. Coneixerem comportaments de la seva biologia per distingir espècies i farem fotografies al seu medi. Recorregut de set quilòmetres. Dificultat baixa. Gossos, no.
En el marc del programa Viu el parc i del Cicle de Poesia d’Alella. Picaplat, espectacle poètic infantil a càrrec de Tantàgora. Acte inclòs dins el cicle Poesia als parcs. Lletres i paisatges 2017
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad