- Cursos i tallers
- Educació ambiental
Passeig de les Lletres, 1
Terrassa
- Sant Llorenç-Obac
Mostrando el intervalo 1 - 8 de 8 resultados.
Farem un escape room relacionat amb el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt.
Visitarem la casa museu del Molí del Mig, un molí amb ressenyes del segle XI i funcional fins al segle XX, amb diferents tipus de producció.
Ruta guiada per conèixer les tines a peu de vinya del Parc Natural, amb un tast de vins de la DO Pla de Bages i un pica pica amb productes de la zona.
Una exposició permanent interactiva i multimèdia ubicada al Centre Cultural Casa Nova de l'Obac. A través de l'anàlisi del paisatge del parc natural, l'exposició pretén donar les claus per a una interpretació global de l'evolució del paisatge mediterrani al llarg de la història.
L'exposició mostra el paper important que van tenir les tines, unes formacions arquitectòniques amb tradició cultural a la mediterrània, les arrels de la qual ja es troben al neolític.
Mostrando el intervalo 1 - 8 de 8 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad