Montesquiu

Exposició "Emboscades. Dones de bosc"

Expos. temporals

Del 16/04/2025 fins al 08/06/2025

8 h

Accés: gratuït

Públic a qui va dirigida l'activitat: General

Jardins del Parc del Castell de Montesquiu

Montesquiu

Organitzadors: Centre de Formació Forestal Especialitzada

630 036 592

info@formacioforestal.cat 

Michele Curel

Michele Curel

Descripció:

Amb motiu del 20è aniversari del Centre de Formació Forestal Especialitzada (CFFE), ubicat al Parc del Castell de Montesquiu, es podrà visitar als jardins del Parc l’exposició "Emboscades. Dones i bosc".

La inauguració serà el proper divendres 25 d’abril a les 10.30 h

Aquesta és una proposta expositiva del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació que ha rebut el suport i assessorament, també, de l’Institut Català de les Dones. Sota la direcció d’Anna Sanitjas Olea, i amb fotografies i audiovisuals de Michele Curel, coordinació i continguts d’Ana Villagordo Vegara i museografia de La Page Original S.L., "Emboscades. Dones de bosc" pretén visibilitzar el paper de les dones en la gestió dels boscos del nostre país.

L’exposició es podrà visitar de forma lliure i gratuïta des del dimecres 16 d’abril fins el diumenge 8 de juny a la zona dels jardins del Parc més propera a l’aparcament públic.

Amb motiu d’aquest 20è aniversari del CFFE, també es programaran diversos actes i activitats paral·leles relacionades amb l’exposició i el CFFE.

Més informació: https://formacioforestal.cat/
compartir

Cercador d'activitats




        Subscriu-te als nostres butlletins

         

        Rep els nostres butlletins de Parcs.

        Subscriu-te a l'agenda i a l'Informatiu

        fent clic als botons de sota.

        butlletí gaudim

        Subscriu-te a gaudim als parcs (agenda) Subscriu-te a l'Informatiu dels parcs

        Suggeriments, opinió i xarxes socials

         

        Envia'ns els teus suggeriments, opina

        i visita les nostres xarxes socials

        Suggeriments

        Suggeriments Opina Xarxes socials