Itinerari inclusiu que es realitza al llarg de l'itinerari adaptat de la Casa Nova de l'Obac fins l'Obac vell, i en el qual intervenen dos actors i un educador ambiental. Una proposta d'integració amb l'entorn, tot desenvolupant els cinc sentits.
19/03/2016
10.30 h.
Casanova de l'Obac B122 Ctra. de Terrassa a Rellinars, Km 10 Terrassa
Amb aquesta visita joc aprendrem les diferents tasques que es feien a la tintoreria i adoberia d'Olèrdola, També veurem quines plantes del Parc d'Olèrdola utilitzaven per tintar la roba.
En aquest taller aprendrem a fer fotografies de nit i en condicions on disposem de molt poca llum, intentant composar utilitzant els elements del paisatge i pensar l'enquadrament més adient.
19/03/2016
20.00h
Conjunt Monumental d'Olèrdola Ctra BV-2443, km 2.0 08734, Olèrdola Olèrdola
Curs d'iniciació a la identificació d' ocells Dissabte 19 de març, 2, 9 i 16 d'abril Curs impartit per Abel Julien, ornitòleg de L'Institut Català d'Ornitologia
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy