- Passejades guiades
Itinerari que surt des del poble de Garraf tot passant per pedreres en diferents estats i graus d’explotació.
- Garraf
Mostrando el intervalo 1 - 8 de 8 resultados.
Itinerari que surt des del poble de Garraf tot passant per pedreres en diferents estats i graus d’explotació.
Sessió de planetari per a tota la família en què explicarem llegendes del cel.
En aquest ruta, observarem l’ús de l’aigua i parlarem del molí d’en Sala, així com sobre natura, geologia i altres patrimonis.
Observarem amb el telescopi el planeta Júpiter, el més gran del Sistema Solar, i podrem veure també les seves llunes més brillants.
Quins avenços tecnològics i culturals hi va haver durant la prehistòria? Us proposem un taller molt divertit en què crearem les nostres pròpies destrals i farem pintures rupestres.
S’acosta el Dia Internacional dels Boscos i hem preparat una activitat fantàstica! Apunta’t a la plantada popular d’arbres i arbusts.
Itinerari per descobrir i visitar barraques de vinya i altres construccions fetes amb la tècnica de pedra seca. Ideal per a públic familiar.
Mostrando el intervalo 1 - 8 de 8 resultados.
Este portal web únicamente utiliza cookies propias con finalidad técnica, no recaba ni cede datos de carácter personal de los usuarios sin su conocimiento. Sin embargo, contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas a la de la Diputación de Barcelona que usted podrá decidir si acepta o no cuando acceda a ellos. Consulte la Política de privacidad