Paseos guiados 2025


El programa anual Paseos guiados son salidas que se dirigen a un público general y familiar que permiten conocer, de la mano de expertos conocedores del territorio, el rico patrimonio natural y cultural de los espacios naturales de la Red de Parques Naturales. Hay salidas de observaciones nocturnas, de aves migratorias y aves nidificantes, salidas dedicadas al paisaje geológico, a la fauna y la flora, y salidas de descubrimiento del patrimonio construido y de la huella del ser humano en el territorio.

Pueden descarregarse el PDF del programa completo o resumido, o consultar el calendario por fecha y parque que se encuentra más abajo. 

<< Marzo 2025 >>
lu ma mi ju vi sa do
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Mostrando el intervalo 1 - 12 de 16 resultados.

  • Passejades guiades
ENC

La vinya ha estat cabdal per a la cultura i la comprensió del paisatge mediterrani durant mil·lennis. Vinya, suro i castanyers van anar de la mà en temps d'exportació a les Amèriques.

30/03/2025
10 h
Recorregut: La Central – Can Sala de Dalt – Serra d’en Sala – Can Pau Bernadó – La Central
Arenys de Munt
  • Montnegre-Corredor
  • Passejades guiades
Can Pere

Itinerari fins les entranyes de la cova Negra, d’uns 25 metres de llargada. Després d’una gatera d’uns 5 metres, gaudirem de la bellesa de les formacions calcàries de la sala principal.

30/03/2025
11 h
Granja Escola Can Pere de la Plana
Masia Can Pere de la Plana, s/n.
Sant Pere de Ribes
  • Garraf
  • Passejades guiades
Via Penedès

Posa’t les botes de muntanya per seguir una ruta en què comentarem històries d’ibers i romans, de tombes medievals, de la fil·loxera, de pintures prehistòriques...

30/03/2025
10.30 h
Aula taller del Conjunt Monumental d'Olèrdola
Rambla Castell d'Olèrdola
Olèrdola
  • Olèrdola
  • Passejades guiades
Roger Porta

Una passejada plàcida per descobrir racons del territori protegits i tot sovint ignorats.

23/03/2025
10 h
Recorregut: Estació de ferrocarril de Tordera – Rec de Can Gaget – Estany de Cal Torrent -Estació de ferrocarril de Tordera
Tordera
  • Montnegre-Corredor
  • Passejades guiades
  • Educació ambiental
© Fons ADAR Miquel Erra

Passejada per mostrar la importància de l’aviació durant la Guerra Civil (1936-1939) a Sant Julià de Vilatorta.
Passarem per diversos refugis, un hangar i un polvorí, elements al voltant d’un antic aeròdrom que es varen construir al pla de la Quintana.

23/03/2025
9.30 h
  • Guilleries-Savassona
  • Cursos i tallers
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Itineraris guiats
CIPAG

Itinerari circular on veurem tots els elements geològics que configuren un carst, alhora que descobrirem com vivien en el passat els habitants del massís del Garraf.

23/03/2025
9 h
Masia de Can Sadurní
Begues
  • Garraf
  • Passejades guiades
  • Educació ambiental
Via Penedès

La Guisla va néixer a Olèrdola l’any 1003. La seva picardia us ensenyarà els secrets antics de les plantes remeieres. Al final de l'activitat farem una manualitat que ens endurem de record.

17/03/2025
11 h
Aula taller del Conjunt Monumental d'Olèrdola
Rambla Castell d'Olèrdola
Olèrdola
  • Olèrdola
  • Passejades guiades
  • Educació ambiental
Via Penedès

Itinerari des del petit i encisador poble d’Olivella fins al castell Vell d’Olivella. La panoràmica des del nou mirador, permet albirar la riquesa paisatgística i natural del Parc del Garraf. 

16/03/2025
10.30 h
Olivella
Olivella
  • Garraf
  • Passejades guiades
  • Educació ambiental
Fundació Miranda

Un matí en plena natura per conèixer la importància que té per la biodiversitat i per la prevenció del foc la presència dels ponis pottoka lliures al Parc del Garraf.

16/03/2025
11 h
Parc del Garraf
Olivella
  • Garraf
  • Passejades guiades
  • Educació ambiental
Via Penedès

Què farà un pobre viatger perdut en una antiga ciutat desconeguda sense mapa? A través d’un enginyós joc de pistes l’ajudarem a trobar-lo. Us hi esperem!

16/03/2025
11 h
Conjunt Monumental d’Olèrdola
Rambla Castell d'Olèrdola, 0
Olèrdola
  • Olèrdola
  • Passejades guiades
  • Visites guiades
  • Itineraris guiats
Josep Torrent

Itinerari que surt des del poble de Garraf, tot passant per pedreres en diferents estats i graus d’explotació. 

15/03/2025
10 h
  • Garraf

Mostrando el intervalo 1 - 12 de 16 resultados.

Suscríbete a nuestros boletines

 

Recibe nuestros boletines de Parques.
Suscríbete a la agenda y al Informativo
haciendo clic en los botones de abajo.

butlletí gaudim

Suscríbete a la agenda Suscríbete al InformatIVO

Sugerencias, opinión y redes sociales

 

Envíanos tus sugerencias, opina

y visita nuestras redes sociales

Sugerencias Opina Redes sociales